کد خبر: ۹۶۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
تعداد بازدید: ۷۳
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند، دیشب در برنابئو میهمان ویژه دیدار رئال مادرید و براگا بود.

عکس| ایجنت هالند در برنابئو شکار شدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، رئال مادرید شب گذشته در زمین خود میزبان براگا بود و توانست با سه گل حریف پرتغالی را شکست دهد و صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کند. در دیداری که براهیم دیاز، وینیسیوس و رودریگو گلزنی کردند، رئال کار ساده‌ای برای پیروزی داشت.

نکته جالب حضور رافائلا پیمنتا در ورزشگاه بود. ایجنت ارلینگ هالند به محض ورود به برنابئو با خبرنگار ال‌چیرینگیتو روبه‌رو شد و گفت: «بله، البته این اولین بار نیست که من به برنابئو می‌آیم. سال قبل بازی رئال-سیتی را نیز از نزدیک تماشا کردم. امشب با مکسول (مدافع برزیلی سابق بارسا و پی‌اس‌جی) بازی را تماشا خواهم کرد.»

وقتی از پیمنتا در مورد احتمال گفت‌وگو با فلورنتینو پرز در مورد هالند سوال شد، او با خنده چند بار نه گفت و سپس دور شد.

پیمنتا در مصاحبه چند ماه پیش خود از رئال به عنوان باشگاهی متفاوت یاد کرده بود که جادو و جذبه خاصی نسبت به دیگر باشگاه‌ها دارد.

لازم به ذکر است هالند که تا سال ۲۰۲۷ با سیتی قرارداد دارد، یکی از گزینه‌های جدی رئال برای فصل بعد است و با بند فسخ ۱۸۰ تا ۲۰۰ میلیون یورویی برای تیم‌های غیر لیگ برتری، امکان جدا کردن او از سیتی در تابستان پیش‌رو وجود دارد.

عکس| ایجنت هالند در برنابئو شکار شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: